Nieuwsberichten

VRIJWILLIGERS GEZOCHT!!

Dringende oproep: enthousiaste vrijwilligers gezocht!

VRIJWILLIGERS…… geen vereniging kan bestaan zonder! Een (kleine) groep mensen is hard aan het werk om diverse zaken voor de vereniging, dus ook voor u, voor elkaar te krijgen. We zijn ze hiervoor zeer dankbaar en ze krijgen ook veel voor elkaar maar de druk op de kleine groep vrijwilligers is enorm. Ze zien dat ze helaas niet in staat zijn om alles te kunnen verzorgen zoals ze dit zelf graag zouden willen en hoe u als lid of supporter het zou willen zien.

Het is inmiddels een algemeen gegeven dat we het allemaal druk druk druk en nog eens druk hebben maar om onze vereniging te kunnen blijven verbeteren zijn we dringend op zoek naar invulling van diverse functies.

· Sponsorzaken: onderhouden en zoeken nieuwe sponsoren, organiseren commerciële activiteiten; zoals sponsordagen, opstellen programmaboekje etc.

· Programmaboekje verkopers: bij thuiswedstrijden verkopen en entree heffen d.m.v. programmaboekje.

· Kantine personeel: keuken en bar activiteiten op donderdagavond, vrijdagavond en zaterdag.

· Coördinator sportcomplex: afstemmen met de verenigingen Potetos en VVK over de bouwactiviteiten op het sportcomplex, onderhouden van het sportcomplex etc.

· Ondersteunen penningmeester: met kascontrole en administratie.

Zou u graag zien dat bepaalde diensten en/of zaken beter geregeld worden? Dan roep ik u op om toch eens een blik in uw agenda te werpen om te kijken of u toch nog ergens een gaatje heeft om onze club te komen ondersteunen. Geef je op bij Robert Bollegraaf voorzitter@vvgroningen.nl

geenbalaan